איך לעשות שסרגל תוכנות יקפוץ מתחת למסך כמו במק

משתמשי מקינטוש רגילים לזה, בתחתית המסך ממוקם סרגל עם תוכנות ותיקיות כך שבמקום לגשת לשולחן העבודה כל פעם, פשוט יורדים לתחתית המסך ופותחים את התיקיה או התוכנה הרצויה. משתמשי פיסי לא רגילים לזה ולכן יש פתרון גם למשתמשי הפיסי! לעומת זאת משתמשי פיסי שמגיעים אלי שואלים, אה, איך זה שיש לך כמו ב-Mac?
לא צריך עוד לצמצם או לסגור חלונות כדי להגיע לתוכנה או תיקיה מסוימת. ע"י התקנת חינם של תוכנה פשוטה וקלה יתווסף לכם במסך 'בר / סרגל אפשרויות קופץ, שבו תוכלו לאחסן תיקיות ותכנות שאתם לעבוד איתם לעיתים תכופות. וזאת ע"י גרירה של תוכנה או תיקיה לתוך הבר. כשאתם מוסיפים תוכנות לבר תוסיפו אותם כקיצורי דרך. כלומר צרו קיצור דרך של התוכנה על שולחן העבודה ואז תגררו אותו לבר של rocketdock. לאחר מכן אפשר לזרוק את קיצור הדרך של התוכנה משולחן העבודה.
היתרון של בר זה שהוא לא יושב במסך ותופס מקום, אלא מתחת למסך כלומר צריך לרדת עם סמן העכבר למטה ואז הבר יקפוץ ויציג את עצמו. בדיוק כמו במחשבי מקינטוש.

בסרטון ההסבר של  Rocket Dock תראו דוגמה שהסרגל ממוקם בחלק העליון של המסך ולא נעלם אף פעם.
ניתן לבחור בהגדרות התוכנה היכן למקם את הבר במסך. אישית אני חושב שהכי נוח למקם אותו בחלק התחתון של המסך ולהגדיר ב- Behavior את האפשרות Auto Hide כך שזזים עם העכבר הסרגל תוכנות יעלם וישאיר יותר מקום פנוי במסך.
בלינק הבא: http://rocketdock.com/  ניתן להוריד את התוכנה בחינם וגם לראות סרטון הסבר מאוד ברור איך זה עובד.
תהנו,
רן